”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 26 april 2010

Finbesök


Min kära Andersson (vänster i bilden, höger är Camel ;) ) är på väg till denna vackra västkuststad! Vi trodde båda att hon skulle komma med tåget men icke sa nicke, hon får ta den buss som jag fått åka från växjö varenda gång jag skulle hem...om möljligt är det den drygaste bussresan man kan utsättas för!

Veckan som följer innebär ett antal intervjuer och uppsatsskrivande...så om det är dåligt med uppdateringar så vet ni varför ;)

1 kommentar:

  1. shaa :) såg att du ska ner och arbeta som skidlärare i Österrike! Verkar skitkul! Jag har själv planer på att utbilda mig till skidlärare, är riktigt taggad på det nu då jag går sista terminen på gymnasiet! Undrar lite vad du har gått för utbildning och så? Finns ju några att välja mellan, men vilka ger jobb är ju det man undrar?

    Mvh Marcus

    SvaraRadera