”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 14 augusti 2012

Ska vi försöka igen?

Jisses, nu var det länge sedan mina vänner! Ska vi ta och göra ett försök till? Det bli alltid likadant, så fort jag börjar läsa bloggar igen blir jag alltid lika sugen på att börja blogga igen. Så nu med ny design och lite ny skrivarglädje drar vi igång bloggen ännu en gång :)

Jag tänker inte ens försöka att berätta allt som hänt sedan sist mer än att mitt huvud till stor del är lite av ett kaos at the moment så skriva av sig i bloggen kan nog bli bra! Jag ska se hur jag kan lyckas hålla bloggen vid liv samtidigt som man försöker finnas på Facebook och Instagram men det ska väl inte bli omöjligt - hoppas jag! Funderar dock fortfarande att försöka börja skriva på engelska, men jag vet minst en mormor som blir mindre glad om hon skulle upptäcka att även bloggen gått och blivit på engelska ;)

Som sagt att berätta allt som hänt sedan sista känns totalt omöjligt eftersom det har hänt en väääldig massa! Men varför blicka bakåt när man kan blicka framåt ;)

Keep up!

Ooh, there ain't no other way, baby, I was born this way
Baby, I was born this way

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar