”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 29 augusti 2012

Packa, fixa och dona!

Igår var sista (schemalagda) dagen på jobbet så jag bjöd på tårta, vilket var mycket uppskattat av arbetskamraterna :) Fick med mig en massa lyckönskningar av alla dess slag när jag gick därifrån :)

Kvällen spenderades ihop med fina Julia :) Vi hämtade lax från laxbutiken som vi sedan åt med hemma-gjord sallad - mmmm! (O)lyckligt nog hade det blivit tårta över från jobbet så den gjorde vi ett tappert försök för att avsluta (misslyckades dock).

Idag sov jag länge innan jag äntligen kom upp ur sängen och ut med hunden för morgonpromenad, 50 min. När jag kom in hade syster gått upp och kokade ägg till oss båda - mmmm! Största delen av dagen har spenderats åt att packa eftersom det bär av imorgon - hääärligt!! Har bara det avgörande momentet kvar - väga väskan; max 15 kg på två flyg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar