”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 21 augusti 2012

Ojojoj, fy skäms!

Har gått några dagar sedan senast, fy skäms på mig! Har varit fullt ös hela tiden!

Fredags överträffade jag mina egna förväntningar och sprang 5,5 km, kanske inte på världens bästa tid men jag sprang hela sträckan (inkluderat helvetes uppförsbacke)! Sedan träffade jag fina Evis, vi fick pratat av oss båda två :) Vi kanske blir roomies igen en sväng till hösten men det är upp till Evis att bestämma om hon står ut med mig (jag har ju för mkt energi ;))

Lördags förmiddag var det först lyxbilar som stod framdukad med äggröra och bacon, sedan var det gymmet som väntade - härligt! Fick dock känna av gymmet i dagarna två efteråt! Sedan sjoff iväg till Gbg med systrarna, depotstop 1 - Bratt (hämta systers saker sedan natten innan), depotstop 2 IKEA (syster2 inhandlade nödvändighetssaker) depotstop 3 och mål - kusinerna i Hjuvik. Hade en supermysig kväll!

Söndagmorgon drog jag mig eeeextra länge för att gå upp i sängen för jag visste hur det skulle kännas i hela nedre delen av mig - ajajaj (fast på ett gött vis klart!) Sedan iväg på guddotterns, till lika kusinens, barnkalas vid stranden och efter det sjoff iväg till Universeum :) Där träffade jag på min gamla handledare sedan projektarbetstiden - vilket kärt återseende! Sedan när Universeum stängde var det byebye till kusinerna för att bege oss iväg hemåt igen.

Supermysig helg i Gbg!!

Idag (egentligen igår) har det jobbats och även tränats, var på ett danspass på F&S - härligt att svettas som en gris!! Idag (egentligen igår) har även mina efterlängtade skor kommit fram - me LOVE them!!

Ja, det var väl de senaste dagarna i snabbversion :)

Elin som austronaut, T-rex på Universeum, Elsa i kardborrebands-dräkt, E x 3 (Elin, Emma, Elsa)

Elin som austronaut

T-Rex på Universeum (den rörde på sig och lät)

Elsa i kardborredräkt fastsatt på en krdborrevägg

E x 3 (Elsa, Elin och Emma)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar