”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 26 augusti 2012

Nu händer det grejer!

Jisses, det är knappt så jag själv hinner med i svängarna just nu! Saker och ting vänder något alldeles!
Freddie har plötsligt fått jobb nere i Alpbach under hela september månad så plötsligt kom han till Falkenberg för att vi skulle hinna ses innan han åker - gonna miss you big time baby!

Onsdagkväll var jag receptionist på Friskis&Svettis och efter det kom Freddie. Torsdagen spenderade vi på Gekås med mera. Fredagen var det packa som gällde eftersom jag egentligen skulle åkt med Freddie ner till Lund. Sedan iväg till Halmstad för att ha möte med Kattegattgymnasiet angående hösten, behöver jag säga att det mötet fick en egen liten twist - ledtråd: Wi Communication. Fredag eftermiddag blev det ändrade planer så jag körder Freddie till tåget (han har ju en del och packa och han åker redan i början av nästa vecka) och jag begav mig hem för att ha en mysig stund för mig själv i badet. Sedan lördagmorgon bar det av till Friskis för en omgång Core som känns i kroppen idag. Sedan promenad hem, 58 minuter promenad för att vara mer exakt. Fixa och dona med grejer hemma, fick - äntligen städat mitt rum. Lyckades sedan fastna framför en dokumentär om tvångsbeteenden - sjukt vad en hjärna kan ställa till det för en människa! Ooops plötsligt var jag sen på det att göra mig iordning för kalas i Getinge hos familje Larsson. Hupphupp - snabbdusch och lite fix sedan iväg. När jag kör upp på deras uppfart redan 15 minuter sen ringer Julia, min kära vän, som jag inte fått tag i på veckor så då fastnade jag i bilen och blev sammanlagt en halvtimme sen men vad gör det i det hela?! Efter kalaset hem för att ta ut lilla vovven och sedan sängen nästa. Idag sovmorgon och ännu en liten twist på mitt liv, ledtråd: flygplan

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar