”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 26 augusti 2012

Road (läs flyg) trip är bokat!

ÅÅååh, är helt total taggad! Har äntligen fått tummen ur min vackra bakdel och har nu bestämt hur min trip ska bli! Sååå laddad!!

Allt blev spontanbokat idag eftersom Kathrine och Sally började planera att ses till helgen och jag fick för mig att what the heck jag bokar flyg och möter upp dom! Och eftersom jag hade tänkt åka ner till Alpbach för International Milk Day som är helgen därpå kände jag att det inte fanns någon mening med att flyga hem igen utan det blir en liten trip till Sophie i Belfast. Jag frågade om hon hade något planerat och allt jag fick till svar var kom hit!, please!

Så såhär är planen:
Torsdag
Flyger till Manchester från Kastrup klockan 14 nånting och är framme 15.20 (engelsk tid) där söta Sally möter upp mig och sedan torsdag eller fredag bär det av till Tenby, Wales för att hälsa på fina Kathrine över helgen.

Söndag
Bär det av tillbaka till Sally
Måndag
På morgonen åker jag vidare från Liverpool till Belfast för att bo hos störtsköna Sophie och Garreth i ett par dagar - soooo excited!

Fredag
Lämnar jag Belfast för att flyga till Manchester och sedan från Manchester till München och sedan vidare till Alpbach med four seasons airport shuttle. Anländer någon gång seneftermiddag/kväll.

Torsdag
Bär det åter tillbaka hem till Sverige och kommer väl hem någon gång runt kvällningen.

Längtar såååå till torsdag! Det blir två hektiska veckor men det ska bli så kul!


Men innan dess har jag lite småsaker att stå. Två tårtor att baka, ett arbetspass att avklara samt att hinna träffa min sköna böna Julia. Plus packa, fixa med det-jag-inte-helt-berättat-än och hinna röra på fläsket lite grann. Imorgon Core och Dans på schemat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar