”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 31 oktober 2011

Ååååh, jag vill!

Jag är supersugen på att köpa ny skidoutfit. En ny hjälm var ju tanken i vilket fall som helst så det var ju egentligen ingen överraskning. Men när jag börjat titta runt bland hjälmar fick jag ett tips om POCs hjälmar. De ska tydligen vara helt outstanding! Efter att ha provat en kom jag även fram till att jisses vad sköna dem var - jupp POC it is! Och gissa vilka underbara färger jag har hittat dem i: rosa och lila! Underbart! Bara såååå fina!



POC

Nya byxor har jag ju redan hittat i en mintgrön/turkos färg. Dessa tänkte jag ju passar bra till min jacka och de var så sköna så de är redan inköpta.

Roxy

Bekymret kommer dock när jag vill försöka matcha ihop befintliga byxor, befintlig jacka med drömhjälm - ingen vacker syn! Eftersom jackan jag har nu är ett mellanting mellan korall och rosa. Woops, plötsligt betyder inköp av drömhjälm på sätt och vis bekymmer eftersom jag då plötsligt behöver en ny jacka med. Som jag dessvärre redan har hittat:

Roxy

Tänk så snyggt det hade blivit! Men kring valet av hjälmen är det ytterligare en sak som hägrar (mer än jackan) och det är uniformen jag jobbar i; den är röd...

Jobbigt läge alltså!

1 kommentar: