”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 20 oktober 2011

Hektistk men bra dag :)

Idag har jag hunnit med allt möjligt idag. Började med att jag var och tog cellprov för första gången och det var inte speciellt jobbigt eller obehagligt. Sedan flängde jag iväg till Camilla som fick underhålla mig innan jag skulle traska iväg till ungdomsmottagningen. Efter att jag var färdig på ungdomsmottagningen gick jag tillbaka till Camilla för att avnjuta en mycket trevlig och mättande brunch :)


Med mätt mage gav jag mig iväg till Maxi ute på flygstaden för att handla ingredienser inför lördag tillsammans med Julia. Med tre fulla kassar begav jag mig ut till bilen för att köra hem till Falkenberg med Julia bakom mig. Hemma i husets hjärta gav jag och Julia oss på utmaningen; moussetårta. Men vi hanterade utmaningen mycket br aom du frågar mig. När tårtorna skulle bli kalla gav vi oss på nästa utmaning; lära Julia spela piano - denna utmaning var betydligt svårare än tårtorna ;) Men efter x antal försök kan hon nu spela Nu tändas tusen juleljus, When the saints go marching in, Lilla snigel :) Duktiga Julia!

Och nu då...inte mycket...kanske ge mig på nästa lager på tårtan :)



"Oh, when the saints go marsching in, Oh when the saints go marsching in"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar