”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 1 november 2011

Redan november?

Jisses vart tog oktober vägen? Än en gång slås jag av en släng av "Gud vad tiden går fort"-sjukan. Snacka om vuxenpoäng! Lättaste sättet att bota denna sjuka är väl trots allt att se till att hela tiden ha något att göra så man aldrig känner att man förlorar tid utan att all tid är utnyttjad. Med detta gör jag så gott jag kan! De följande två veckorna är fullständigt fullbokade! Förutom kvällen den 8 november (efter jobbet det vill säga)

Mamma presenterade mig precis för hennes arbetskamrat. Och Stefan fyllde så snällt i och sa att jag jobbar med personalinformation och håller på med ett projekt. Mammas helt ärliga kommentar efter Stefans förklaring var:
- Mellan hennes andra projekt
Snacka om att de två korta meningarna förklarade mig i ett nötskal. Man måste hålla ett jämnt tempo, annars blir man uttråkad eller så somnar man. Så...

Keep up the speed! And Time - bring it on!


"I'm beatiful in my way, 'cause God makes no misstakes. I'm on the right track, baby I was born this way"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar