”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 14 september 2011

Keep up the speed!

Mycket har hänt sedan sist :)

Elins bror och hans flickvän har varit här och även Steve med några av hans vänner :) De kom i torsdags och åkte igen igår. Behöver jag säga att det har varit fullt ös konstant?? Vi har hunnit med två klockrena utekvällar, en milkday på Zottahof och dessutom en middag med fondue på Zirmalm :)

Jag har även varit på min första skidskoleträff med min nya skidskola. Vi var ute på en alm mitt ute i ingenstans utanför Inneralpbach och grillade, satt framför brasan och bara pratade och hade det allmänt trevligt! :)

Vad mer har vi hunnit med?? Jobba såklart ;) Vi har även hunnit med att ligga vid poolen och ha ett alldeles underbart väder! Vissa dagar har varit så varma så shorts och linne varit för mycket kläder och i samma oufit har vi kunnat sitta utomhus fram till nio. Sommaren i Alpbach vill inte ge med sig.

Tiden knallar på så väldigt snart kommer mina föräldrar - som jag längtar!! Hoppas lite av sommaren stannar till ni kommer :)

En liten förkylning har jag även lyckats dra på mig - halsont och täppt näsa men har väl överlevt en förkylning förr ;) Var dock ingen bra idé att träna igår och min kära sambo är mindre glad eftersom även han går runt med ett täppt näsa - SORRY!

That's my life for the moment :)



"My head told my heart: let love go. But my heart told my head: this time NO, this time NO!"

1 kommentar:

  1. Dela gärna med dig av lite sol vetja ;) Här är det bara blåst blåst blåst och regn regn. Bläh! Utlandssemester, ja tack!

    SvaraRadera