”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 18 september 2011

En liten aning förkyld bara..

Täppt näsa, ont i halsen, lite hosta och just det en röst som spricker every now and then. Tror det är tecknena för en förkylning. Men jag ska väl lyckas överleva även denna förkylning - brukar ju i vanliga fall vara betydligt mycket mer förkyld så vad katten - är la helt enkelt något jag får ta ;)

Idag är jag i alla fall bara hemma och slappar och tar hand om min förkylning, vill ju inte vara förkyld när mor och far kommer ner - snart! För att ta hand om mig ytterligare kommer dessutom baby hem med choklad till mig - lovely! Får nog bli lite te med tror jag med extra honung (jisses, blev det rättstavat? vet hur jag skriver det på tyska och på engelska men nu när jag skulle skriva det på svenska blev jag väldigt tveksam - oooppps!)

"It's kind of cute, 'cause when you smile at me you know exactly what you do"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar