”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 15 augusti 2010

Shame on me!!

Ja, jag vet att jag varit en usel bloggare på sistone...men jag måste skylla på att det faktiskt inte funnits tid. Uppriktigt sagt måste jag säga att jag har jobbat arslet av mig sedan semestern tog slut - vareviga dag på jobbet har varit mer eller mindre kaos. Tack och lov så börjar people komma tillbaka igen så vi kan närma oss fulltaliga igen. Thank you Lord! Men utan mina underbara arbetskamrater hade det aldrig gått - teamwork=the best work!

Lite smått och gott har hunnits med utöver jobbet: superfylla med skadat ben, roxette (inkl gyllene tider) konsert, grillkväll, födelsedagsfirande av mor (inkl tårtbakning), myskvällar, tacokväll och spontanbio. Som sagt lite smått och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar