”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 17 augusti 2010

Kan inte den ena får man ta den andra...

Det blev ändrade planer för min dubbeldejt :) Camel smsade och förklarade att hbbes mor gett henne massa sysslor och att hon inte hann. Så efter dejten med Karin och efter att vi hittade skor åt henne skiljdes vi åt med en lång kram och gick åt olika håll.

På vägen hem springer jag på Emmy som går runt på stan och säljer GodEl. Efter att ha pratat ett tag och jag skrev på en lapp bestämde vi oss för en fika :) Så dubbeldejt blev det fast med en liten ändring, en mycket trevlig ändring! :) Trots att jag inte träffat Emmy sedan i höstas kändes det ändå bara som igår! Det var samma härliga Emmy som jag var på Universeum med!

(måste säga att GodEl verkar vara en mycket bra grej! Man kanske inte tjänar så mkt på att byta men istället för att avkastningen ska gå rätt ner i ledningens och aktieägarnas fickor hår det istället till välgörenhet som; Läkare utan gränser, SOS-barnbyar, Rädda barnen, Hand-in-Hand. En god tanke som ger en gott samvete!)

1 kommentar:

  1. Jag vet att jag var lam som inte kom men det löste ju sig ändå. Jag hatar när mamma stör mina planer fast hon rättade till det genom att komma och lämna nygräddade vofflor till mig på jobbet:) Vi får ta fikan en annan dag! Puss

    SvaraRadera