”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 15 augusti 2010

Inte sjysst...

Blev mindre glad idag när en arbetskamrat (säger inga namn, vissa vet vem jag snackar om men jag nöjer mig där) fick för sig att slänga galla på mig. När det idag blev långa köer och det inte fanns några fler kassörskor att ropa på var jag illa tvungen att ringa in en från golvet (vilket jag helst undviker in i det sista). Jag och Mina var i förbutiken - hon skulle gå med växel och sen skulle hon på rast. I det lilla glapp som blev diskuterade vi huruvida hon skulle på rast direkt eller om jag skulle fixa en grej först. Hon bestämmer sig för att gå på rast och jag fixar hennes mat (två korv med bröd) självklart pratar vi under tiden, sociala varelser som vi är. När hon ska betala ringer golvpersonen, som fortfarande var kvar i kassan, och anklagar oss för att stå och snacka skit och att det då är löjligt att denne är kavr i kassan. Med ett flertal anklagelser och allmänt skitsnack. Detta tycker inte jag är sjysst då jag stannade kvar en timme för att lösa raster och se till att täcka upp för den som var sjuk - och så får man en sån (ursäkta språket) jävla salva av skitsnack i örat. No thank you!

2 kommentarer:

  1. Oj det var värst. Trodde inte vi var sånna på golvet. Låter ju sådär lagom snällt..

    SvaraRadera
  2. Nä, jag vet. Trodde inte jag heller men nu är det andra gången. alla ni andra är supersnälla! :) Var bara en som verkar tycka det är okej att hacka på mig :(

    SvaraRadera