”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 25 juli 2010

Tisdag = pizza och minigolf!


Så här nära hålet fick Winbergs boll för sig att stanna - snacka om otur! Tisdagkvällen spenderades ute på Östra Stranden där vi åt pizza på Pizzeria Japan och spelade lite minigolf (dock inte på Japan utan på ett annats ställe som vi ångrade grovt att vi bytte till! Jag fick 95 poäng!!) Alltihop avslutades med glass - jumm! Jag gjorde dock bort mig när jag skulle beställa - jag beställde hallonsorbet, mjukglass och chokladsås. När jag tyckte glassgubben sa att chokladsåsen var slut blir jag helt chockad och frågar honom två ggr till och förstår först när han ljudar fram att han undrar om jag vill ha den i strut. Alla i kön knäckte sig fullständigt! När sedan Padde beställde en kula blåbär och melon tyckte glassmannen han sa pecannöt och viol - ojojoj så fel det kan bli ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar