”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 13 juli 2010

Besöka kusinerna var det ja...

Tisdag och onsdag förra veckan spenderades tillsammans med kusinerna (och faster) i härliga Göteborg! Jag tog med mig Sebbe och Elsa upp på tåget till Göteborg där Lina och Emma mötte oss på stationen. En lunch på sopp- och tårtbuffé stället var ett måste och sedan bar det av till trädgårdförerningen. När barnen var uppenbart trötta bar det av hemåt till Hjuvik där vi lekte på studsmattan och glassade i solen :) Dagen avslutades med grillade hamburgare, en kvällspromenad med inslag av lekplats och avslagen skumpa när barnen lagt sig :)
Vad sedan onsdagen innebar såg nog mer jag fram emot än barnen - vi skulle till universeum! Mycket omgjort men många av mins fiskar fanns kvar :) När jag sa hejdå till alla vid stationen var det tre trötta barn som kramade mig hejdå - ett bra betyg om ni frågar mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar