”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 25 juli 2010

DuoJag och grillfest i Getinge

Eftersom vi missade After Beachen på torsdagen såg vi till att delta vid den på fredagen - Ojojoj vad bra DuoJag var! De vet hu man blandar låtar och hur man får igång en publik!
Efter AfterBeachen kommer vi till Fiddes bil och en p-bot sitter i rutan, men fidde tar det med ro och konstaterar att ojdå, det blev en dyr parkering. På vägen hem tycker Sambon att det är dags att kissa så vi får stanna till vid väggrenen och han och Fidde flyger ut och ställer sig och kissar i takt ;)

Sambon och jag var bjudna hem till mormor och morfar på sommarfest så det bar av till Getinge. Mycket trevligt - god mat, god dricka och gott sällskap :)

Gänget förfestade hos Tobbe så vi begav oss ditåt vid halvtio tiden och fortsatte festen :) Taxin bär sedan in till stan där vi knallar in på Moskva på Mårtensson - där vår favorit bartender jobbade! ;) Kvällen var super och alla hade trevligt fram till min sambo får för sig att han ska fälla ur sig en dum kommentar till en snubbe som uppenbarligen letade bråk så jag och Karin fick slänga oss in i det som kunde blivit ett slagsmål och stoppa det. Resten av kvällen var jag mycket ledsen på sambon vilket gjorde att kvällen fikc ett ganska trist slut. Efter ännu en het diskusison när vi kom hem gick jag och la mig på soffan och klockan 8 morgonen efter kommer sambon ut ber om ursäkt och ber mig komma till sängen. Så vi blev sams igen. Att han däremot inte kom ihåg så mkt och jag fick berätta allt för honom gjorde mig inte jätteglad men en ursäkt är en ursäkt - mer kan man faktiskt inte begära. Så för er som blev oroliga så är det än en gång fred i hushållet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar