”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 25 juli 2010

"Nä, jag blir aldrig bakis" - bullshit!

Igår bröts sambons påstående om att han aldrig blir bakis - för det var han banne mig igår! Lite skadeglädje hade jag allt, eftersom jag inte alls mådde dåligt! (man är ju spritimpregnerad nu så det kanske är därför ;)) Lagom till när han återhämtat sig är det dags att åter igen öppna flaskorna eftersom vi skulle till hans lumpakompis Memmi på grillfest. Grabbarna som inte såg allt för pigga ut i bilen dit ändrades helt efter två/tre öl ;) Festen var mycket trevlig med lite känt folk, lite halvkänt folk och några helt okända...en bra mix! Tack för memmi för den trevliga grillfesten!

Jag har dock ont i höger arm och axel idag efter den omgång stångboll jag spelade mot Ola. Jo, visst jag vann med 2-1 så det är lätt värt det! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar