”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 25 juli 2010

Måndag = månsdagklubben!

För första gången denna sommar kunde jag äntligen gå på club monday - och yeees det var bra! Sicken kväll! Den började dock liiite tveksamt eftersom varken Julia, Karin eller Evis kunde vara med på förfesten och grabbarna var bara halvpeppade men alla taggade till och festen kom igång :)

Vi fick för oss att cykla ut - inte speciellt farligt faktikst! :) Väl ute på Leffes mötte vi upp med Evis som jobbat fram till halv elva och vi dansade heeeela natten! Förutom den stund då jag pratade med en snubbe vid namn Christoffer som tyckte mitt yrke var jätteintressant (jag tyckte det var trevligt men alla andra påstår att han bara ville innanför mina byxor ;))
Eftersom det var så sjuuukt mycket folk var det groteskt varmt och vi var "tvugna" att ta ett nattadopp innan vi cyklade hem - om det var gött eller! Jag och fidde badade i underkläder medan Sambon, Winberg och Niklas badade nakna :) På vägen hem stannade vi till på Burger King och åt nattamat (nuggets och vitlökssås - jumjum!) Vi var hemma vid femtiden men gud vilken bra kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar