”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 16 februari 2010

Gillar inte Crendo just nu!

Jag blir så less! Innan vi flyttade in argumenterade jag mig till omtapetsering av hallen och vardagsrummet och frågade även om det fanns möjlighet att fixa sovrummet med. Men eftersom där inte var några större fel på tapeterna, dessvärre är de ju ORANGA! Då kom jag med frågan att om vi fixade det själva, eftersom jag inte står ut med färgen, om det fanns möjlighet att Crendo kunde betala tapeterna. Svaret jag fick då var att ja, det kunde de men att det skulle vara hantverks kvalité på det. Fine tänkte jag min och sambons pappor kan tapetsera, det har de gjort förut. Igår när då sambon ringde för att kolla om de kudne stå för färgen till taket och listerna med fick vi till svar att nä, vi betalar inte några tapeter om det inte nämndes i besiktningen att de tapeterna behövde bytas ut. ARRRGH, jag blir så less! Det kostar dem typ inget och det gör lägenheten betydligt snyggare!! Eller vad tycker ni? Visst är färgen gräslig? Möjligtvis att den var modern på 90-talet, men det var ett tag sedan!

Ogillar Crendo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar