”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 12 juli 2011

Har varit på "stranden"

Idag har jag varit ledig och eftersom det var fint väder blev det först frukost på Messners terass med syster, baby, Evis och Joel. Sedan bar det av till Rattenberg för min del för att inhandla födelsedagspresent till min lilla kusin (som inte är så lilla längre...) sedan blev det "stranden" med baby när han hade paus från jobbet. Gött att bara ligga och slappa, sola och bada. Sedan blev det varsin sallad för mig och Elin på babys jobb i Reith - mycket god om man förbiser gruset och stenen i salladsbladen...

Och just nu sitter jag ute på vår lilla "uteplats" och kollar facebook, bloggar, lyssnar på musik och äter körsbär i bara kjol och t-shirt. Vilken ledig dag!! =)

Du gör mig lycklig! <3

2 kommentarer:

  1. Du solstråle! Hur mycket regnar det på dej egentligen? Dum fråga för du jobbar väl för det mesta? FF o FM

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt är bra med dig ! för det är ju inte lätt att veta med den uppdateringsfrekvensens du har på bloggen numera

    SvaraRadera