”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 2 oktober 2012

Smil(e) konferens

Idag har jag varit uppe i Varberg och jobbat hela dagen. Är inhyrd för att dokumentera en två-dagar-lång skandinavisk konferens där dagens tema var resurscentran från hela Skandinavien. Vilket språk tror ni man pratar på en sådan konferens? Engelska - nope to easy! De pratar skandinaviska - svenska, danska, norska och finlandsvenska. Så något jag lärt mig idag är att NOPE jag förstår ungefär ingen danska! Menmen det får ju lösa sig ändå! Skam den som ger sig!

Mycket färgglada broschyrer och planscher


Efter jobbet blev det en sväng till Friskis med mor - Styrka/medel stod på schemat. Riktigt härligt pass! Dock har jag vissa övningar som gör att benen domnar - märkligt! Får stretcha lite mer nästa gång!
Nu dags för promenad med hunden, duschen och sedan tror jag det får bli sängen och ett avsnitt Bones eller några sidor i Fifty shades av Grey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar