”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 4 oktober 2012

Me = utbildningsledare

Idag hade jag utbildning med mina elevambassadörer och jag måste säga det gick riktigt bra (trots att största delen var improvisation) och det är ett riktigt härligt peppat gäng!

Efter jobbet bestämde jag mig för att testa på Afrodansen på Friskis. Trist bara att det var rolig korregrafi men ledaren hade inte samma kondis som jag så hon var helt genomsvett när uppvärmningen var över och jag var fortfarande inte svett när passet var slut :-/

Imorgon bär det av till Paris med farmor, systrar och mor - så det blir girlweekend i Paris :) Ska bli riktigt roligt! Sa ju dock till mig själv att inte flyga igen på ett tag efter att jag var på runt-resa i september men jag är inte mindre kvinna än att jag kan ändra mig ;) Så packa är nästa to-do :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar