”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 2 oktober 2012

Helg!

Fredagkväll var det AW på Friskis&Svettis med massa halvtimmes pass och att man fick ta med en vän gratis - så gissa vem jag tog med mig; Julia :) Så vi gick på 30 min spining, 30 min IntervallFex och sedan 30 minuter box - härligt! Resten av kvällen spenderades med själv med ett glas rödvin, mörk minchoklad, Bones och ett varmt bad - härligt! Def nödvändigt efter en vecka med massa träning!

Lördag morgon var en hel del slappande och sedan iväg till Friskis för en runda på löpbandet (det ösregnande så en runda utomhus var INTE aktuellt!) - 40 minuter duktig mig! Sedan var det hem och göra sig iordning för lördagkväll bjöd på 25-årsfest  i Getinge; Emma hade fyllt år. Så klockan 17 var det iväg på en fördrink hos Lena och sen 18 var det dags att ta sig till själva huvudtillställningen Ett mycket härligt återseende med gamla gänget! Kvällen var fylld med massa minnen, tävlingar, god mat, god dryck och en massa mer. Höll på in på småtimmarna utan att jag ens märkte det = bra fest! Tack Emma för en härlig kväll!

Söndag var dock mindre kul ska jag medge! Mer än så behöver jag inte säga....mer än att jag faktiskt inte tyckte jag förtjänade det! ;)
Fredagssysselsättning
Karin & Alex
Självaste födelsedagsbarnet
En liten del av alla som var där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar