”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 13 december 2011

20 år - Jisses!

Igår fyllde mellansystern år - hela 20 år! Grattis syrran nu får du handla på systemet!! ;)

Men det känns som bara något år sedan hon var en liten lillskit som bet mig i magen för att jag ropade på pappa trots att mamma sa till henne att göra det.

Eller när hon knallade runt i huset med sin fontäntofs mitt på huvudet ;)

Eller hennes underbara ord: omma, offa (för att inte glömma offa offa) eller ajja, ella, sassa (härlig syskonskara eller hur?)



Men det var nästan igår i alla fall när vi gav oss ut på longboard-eftermiddag - ojojoj, ajajaj säger jag bara! Men ändå står jag där med min egen ;)



Hoppas du hade en bra födelsedag och att inte behöver sotta allt för mycket för gårdagen idag! ;)

Nu är det min tur att sjunga för dig:
Bissa memle, Bissa memle. Bissa memle bissa memle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar