”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 22 november 2010

Sista helgen in sweden...

Helgen som kommer är sista helgen i Sverige för min och evis del...samtidigt som det känns jättekul känns det ju trots att ganska pirrigt!

Men i alla fall - eftersom det är sista helgen ska varje minut tas tillvara! Fredagkväll är hittills öppen, men jag kanske skulle spendera den med min sambo (låter som en idé) En lugn kväll kan vara rätt uppladdning inför Öppet Hus på lördag dag. Efter öppet hus är det sedan dags för lite häng med vännerna våra - badhus och förhoppningsvis även restaurangbesök. På söndagen sedan kommer finbesök från Varberg, Sofie och Andreas, då blir det promenad på prins bertils stig, spa på tylöhus och sedan tacopaj hos oss.

Känns som att helgen kommer bli riktigt, riktigt bra! =)

1 kommentar:

  1. Nudu Wibbsie är det nära, slutet är nära ..
    Skämtåsidor. Du kommer säkerligen få det GREAT där nere och skidorna kommer du väl antagligen ha på dig i sängen as well. Önskar jag hade tjänat storkovan på mitt lilla trevliga jobb och att skidskillsen vore bättre, då hade jag kommit och hälsat på :) Lita på det!

    Vi höres innan det beger sig!
    Take care min fina vän,
    Puss&Kram Andersson

    SvaraRadera