”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 14 november 2010

Än en gång...

...är det fy skäms på mig!!
Det är inte okej enligt mig att ha en blogg som man aldrig uppdaterar!
Men jag måste säga att jag har mina ursäkter, undanflykter eller ej, men jag har haft häcken full för att tala klarspråk!
Är det inte jobbet, så är det sambon, träning (vilket jag knappt hunnit med), vänner, familjen eller något annat som gör att jag inte hamnar framför datorn.
En annan anledning kan ju även vara all tid jag ängnar åt att fundera över Österrike, datum är nu bestämt tjugo i sex den 2 december bär det av från Copenhagen. Vad ska man packa, hur ska jag packa, hur ska det gå med tyskan eller engelskan, ska jag klara mig utan sambon och familjen och mina vänner? Vad måste jag införskaffa för att klara resan....listan över tankar och idéer kan göras lååång!

Den sista och mest avgörande anledningen till varför jag inte får för mig att blogga är för att jag då måste sätta mig framför datorn (eller med iphonen och då tar det sån tid). Om man sitter framför en dator största delen av dagen på jobbet är det inte allt för kul att sätta sig med datorn även när man kommer hem.

Jupp jag skyller helt enkelt ifrån mig på att jag inte vill starta datorn och helt enkelt är för upptagen för att trotsa illviljan att starta datorn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar