”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 26 september 2012

Mysigt!

Agerar taxichaufför idag till min lille far som opereras i Göteborg. Inget allvarligt, "bara" en titthålsopertion i hans ena knä. Så han kan åka skidor igen :)

Under tiden pappisen opereras tog jag en liten promenad ner till Linnégatan och hittade ett supermysigt fik, ethels, helt i min smak (rosa!!). Så här har jag suttit nu i snart tre timmar med laptop och om vartannat jobbat och chattat med kompisar. Chattade bland annat med en gammal vän som jag i princip spenderade varje dag med under högstadiet och stora delar av gynmasietiden. Men av olika anledningar gled vi ifrån varandra. Vilket fall som helst så ska vi ses och catcha up på måndag - ska bli så mysigt!

Nu ska jag snart knalla iväg och hämta pappisen igen och ta med honom till Burger King för han lär väl vara nätan svältande eftersom han har fastat sedan tidigt imorse, stackarn! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar